FAQ      Szukaj      Statystyki      Użytkownicy      Grupy      Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości      Profil            Zaloguj      Rejestracja

Forum forum.zelow.pl Strona Główna -> Małpi Gaj -> Apple

Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

PostWysłany: 10.07.2007, 08:48:33 Odpowiedz z cytatem
fishu21
Twardniejący
Twardniejący
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 111
Skąd: PRZECZNIA\WROCŁAW
Register IP:


iPhone faktycznie niepredko zagosci w Polsce;/

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4248894.html

Moze sie okazac ze zanim to nastapi, UMTS w Polsce bedzie szerzej dostepny. A nawet jesli nie to zawsze mozna ciagnac na EDGE, tylko czy to ma sens, skoro jak stwierdziliscie ma to byc urzadzenie internetowe (multimedialne).
Ja niestety, ze wzgledu na miejsce zamieszkania, zmuszony jestem caly czas uzywac internetu opartego o technologie edge, wiec nie mam cierpliwosci Romku aby czekac na zaladowanie filmikow z youtube. Co do pojemnosci to nie przejmuj sie! Za rok moze dwa mozliwe ze beda juz dostepne karty pamieci o takiej pojemosci jaka Cie usatysfakcjonuje:>
Ja uwazam (mimo ze nie przepadam za ta firma) ze ze takie uzadzenia to przyszlosc, dlatego jesli tylko to uzadzenie pojawi sie na rynku i bedzie mnie na nie stac z pewnoscia sie w nie zaopatrze.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
      FirefoxWinXP1024x768
PostWysłany: 14.07.2007, 14:34:35 Odpowiedz z cytatem
[mwl]
Stara wyga
Stara wyga
Dołączył: 24 Mar 2004
Posty: 401
Skąd: Zelów City
Register IP:


Ciekawe, kiedy iPhone bedzie dostępny w naszym kraju... Z jednej strony jesteśmy daleko w tyle z telefonią komórkową, ale ostatnio czytałem, że Amerykanie wcale nie są od nas dużo lepsi! :) Podobno u nich dopiero wchodzą wideokonferencje i Amerykanie cieszą się jak dzieci rozmawiając i jednocześnie widząc drugą osobę na ekranie telefonu :) No a jak wiadomo - już jakiś czas temu w Polsce o takiej usłudze mówiono... Ale chyba tylko mówiono, bo jeszcze mało kto ma telefon z drugą kamerką umieszczoną na przednim panelu. Wiecie może, czy to działa na razie w większych miastach, czy może już jest ogólno dostępne? <:

Cytat:
Adobe to znakomita firma (niestety baaaardzo droga)

Ale czy tańsza od Apple? Bo z tego co wiem, to Apple też się bardzo ceni... :(

_________________
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
      AvantBrowserWinNT1280x1024
PostWysłany: 15.07.2007, 10:28:57 Odpowiedz z cytatem
romek
Ostry
Ostry
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 297
Skąd: Londek (UK)
Register IP:


Tak sie dziwnie stalo, ze komorki w USA sie nie przyjely szybko. Telefonia stacjonarna byla tak tania i ogolnie dostepna, ze pojawienie sie komorek srednio Amerykanow zainteresowala. Dopiero drastyczne obnizenie cen zmienilo sytuacje.
Nalezy pamietac, ze USA to gigantyczny kraj i pokrycie go siecia przekaznikow GSM to nie jest tania i prosta sprawa, wiec troche to sie opoznia.
Co do iPhone'a, Apple chce aby bylo to urzadzenie multimedialne i internetowe, wiec zwierajac ekskluzywna umowe na jego dystrybucje z gigantem telekomunikacyjnym AT&T postawilo twarde warunki np nielimitowane transfery danych w kazdej taryfie.
Europejskie firmy telekomunikacyjne skarzyly sie, ze Apple postawilo rownie twarde warunki w Europie, stad dlugie negocjacje, ktore w UK wygrala prawdopodobnie siec o2, ktora bedzie oferowac iPhone'a od gwiazdki.
W Polsce nadal uslugi telefonii 3 generacji UMTS sa raczej dostepne w duzych miastach, co oznacza ze z iPhone'a bedzie mozna w pelni kozystac tylko w tych miejscach. W UK wiekszosc kraju jest w zasiegu UMTS.

Co do cen Apple:
Wlasnie zmienilem mojego iBooka na MacBook'a Pro. W porownaniu z laptopami PC zaplacilem dwa razy drozej, ale jest to sprzet ktory nie uznaje kompromisow:
Intel 2,4 GHz, Core 2 Duo
2 Giga Ram
160 Giga HD
NVIDIA GeForce 8600M GT 256MB
Wbudowana kamera, glosniki, mikrofon
Bateria trzyma ok 5 godzin
Aluminiowa obudowa
1 cal grubosci
Wbudowane Wi Fi nowej generacji IEEE 802.11n
Bluetooth, dwa porty FireWire 400 i 800, dwa porty USB 2.0
pilot zdalnego sterowania
Oprogramowanie:
Mac OS X 10.4.9
iLife (iPhoto, iTunes, iMovie HD, iDVD, iWeb)
i jeszcze kilka mniejszych programow
Wszystko w cenie!

Gdybym kupil PC laptop dowolnej firmy o podobnej konfiguracji plus oprogramowanie pozwalajace mi na robienie podobnyc rzeczy, cena bylaby porownywalna lub wieksza. Nie mowie juz o designie i jakosci wykonania... Niestety dobre rzeczy zwykle duzo kosztuja...

A jesli chodzi o Adobe to moze takie porownanie cen dwoch pakietow profesjonalnego oprogramowania z Adobe i Apple:

Apple: Final Cut Studio
zawiera:
Final Cut Pro HD - montaz video, takze w High Definition
Soundtrack Pro - montaz muzyki
Motion - Animacja i efekty specjalne
Color - grading i edycja koloru
Compressor - zmiana dowolnego formatu na inny z uzyciem dziesiatek roznych kodekow
Cena: ok £800 w UK

Adobe: Creative Suite Master
zawiera:
Photoshop - obrobka zdjec, obrazow...
Premiere - montaz video
After Effects - animacja, efekty specjalne
Flash - tworzenie animacji we flashu
InDesign - projektowanie
Cena: ok £1700 w UK
Pelna wersja samego Photoshopa kosztuje okolo £900.

To jest znakomite oprogramowanie, bardzo uzyteczne jesli ktos zajmuje sie grafika etc, ale ceny powalaja... Mruga 2

Przepraszam za brak polskich znaczkow w tym poscie, ale pisze z MACa w pracy i nie chce zmieniac ustawien jezykowych moich kolegow.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
      SafariMacOSX1920x1200
PostWysłany: 15.07.2007, 11:02:38 Odpowiedz z cytatem
fishu21
Twardniejący
Twardniejący
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 111
Skąd: PRZECZNIA\WROCŁAW
Register IP:


romek napisał:
Tak sie dziwnie stalo, ze komorki w USA sie nie przyjely szybko.


Dziwnie, albo i niedziwnie. GSM to przeciez europejski wynalazek, wiec moze dlatego amerykanie podchodzili do tego z rezerwa. Niektorzy uwazaja ze to najwieksze i jedyne osiagniecie europejskiej techniki na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat Uśmiech...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
      FirefoxWinXP1024x768
PostWysłany: 15.07.2007, 14:25:48 Odpowiedz z cytatem
romek
Ostry
Ostry
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 297
Skąd: Londek (UK)
Register IP:


Ale z tego co mi wiadomo, to powód był czysto ekonomiczny.
Jak pisałem wyżej, pokrycie całych Stanów przekaźnikami musiało sporo kosztować, więc komórki były dużo droższe na początku niż telefony stacjonarne. Tymczasem telefonia stacjonarna była super tania i ogólnie dostępna nawet na prowincji. Z tego co wiem, za kilka dolców miesięcznie abonamentu otrzymuje się wszystkie połączenia w obrębie stanu (powiedzmy terytorium Polski) za darmo i tanie połączenia w obrębie USA i za granicę.
Projekt telefoni komórkowej w USA groził zawaleniem, więc dopiero drastyczne obniżenie cen sprawiło, że Amerykanie zaczęli masowo ich używać.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
      SafariMacOSX1440x900
PostWysłany: 11.03.2008, 16:10:08 Odpowiedz z cytatem
pawcio
Twardniejący
Twardniejący
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 101
Skąd: Zelów
Register IP:


co do firmy Apple to mam iPod'a Apple Uśmiech... jakieś pytania?Język
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
      FirefoxWinXP1024x768
PostWysłany: 11.03.2008, 20:08:21 Odpowiedz z cytatem
romek
Ostry
Ostry
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 297
Skąd: Londek (UK)
Register IP:


Gratulacje!
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
      SafariMacOSX1440x900
PostWysłany: 11.03.2008, 20:22:58 Odpowiedz z cytatem
pawcio
Twardniejący
Twardniejący
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 101
Skąd: Zelów
Register IP:


dziękuje dziękuje a co ciekawe,wygrał go dziadek w dużym sklepie w Bełchatowie,i dał mi go pod choinkę LOL wtedy był wart jakieś 1200zł dziś ok.700zł

Specyfikacja:
20GB pamięci
wyświetlacz kolorowy,rozdzielczość 220x176
oczywiście możliwość słuchania muzyki oraz oglądania zdjęć Suszę zęby
możliwość stosowania jako dysk przenośny
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
      FirefoxWinXP1024x768
PostWysłany: 17.09.2008, 21:21:38 Odpowiedz z cytatem
romek
Ostry
Ostry
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 297
Skąd: Londek (UK)
Register IP:


iPhone już w Polsce! Ktoś miał okazję się pobawić ekranem dotykowym? Ja uważam że jest genialny...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
      SafariMacOSX320x396
 Apple 
PostWysłany: 23.03.2017, 17:17:24 Odpowiedz z cytatem
Zelka
Miętki
Miętki
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 19

Register IP:


Apple ma również ciekawe laptopy. Przykład: https://www.morele.net/wiadomosc/apple-macbook-recenzja-laptopa-dane-techniczne-czy-warto/4240/ Mały, 12 calowy laptop z procesorem Intel Core m7-6Y75, 8 GB pamięci RAM i kartą Intel HD Graphics 515. Za najmocniejszą konfigurację trzeba zapłacić 8 tys zł, ale chyba Apple jest tego wart.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
      SafariWinNT1366x768
 Forum forum.zelow.pl Strona Główna -> Małpi Gaj
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie GMT  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
Create by Danon