FAQ      Szukaj      Statystyki      Użytkownicy      Grupy      Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości      Profil            Zaloguj      Rejestracja

Forum forum.zelow.pl Strona Główna
Znaleziono 18 wyników
Kronika policyjna... fakty i plotki
PostForum: Zelów Miasto i Gmina   Wysłany: 20.03.2008, 07:50:07   Temat: hehe
bizon
 
Odpowiedzi: 234
Wyświetleń: 178348




kraj Cie potrzebuje... ty tez mozesz zostać "życzliwym"...

https://www.cba.gov.pl/portal/pl/zgloszenie/ Twisted Evil
KTO WYGRA LIGĘ MISTRZÓW
PostForum: Szkoła & Sport   Wysłany: 02.01.2008, 13:22:54   Temat: arsenal lub milan
bizon
 
Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 33178




arsenal lub milan
Ulubiony klub
PostForum: Szkoła & Sport   Wysłany: 02.01.2008, 13:20:25   Temat: R T S, Arsenal oraz AC Milan
bizon
 
Odpowiedzi: 53
Wyświetleń: 53934




R T S, Arsenal oraz AC Milan
Humor :)
PostForum: Małpi Gaj   Wysłany: 25.08.2007, 13:28:00   Temat: Humor :)
bizon
 
Odpowiedzi: 360
Wyświetleń: 255426




http://pl.youtube.com/watch?v=ee9TorSdMrQ&mode=related&search=
Zakładanie kanalizacji w Zelowie (ul. Wschodnia)
PostForum: Zelów Miasto i Gmina   Wysłany: 23.08.2007, 11:54:32   Temat: Zakładanie kanalizacji w Zelowie (ul. Wschodnia)
bizon
 
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 12345




zastanawia mnie tylko to: komu pierwszemy wysadzi szmbo w domu...chłopaki oby nie wam... Shocked Twisted Evil
Ulubiony klub
PostForum: Szkoła & Sport   Wysłany: 06.08.2007, 10:57:42   Temat: Ulubiony klub
bizon
 
Odpowiedzi: 53
Wyświetleń: 53934




FORZA MILAN
Humor :)
PostForum: Małpi Gaj   Wysłany: 05.08.2007, 21:47:32   Temat: Humor :)
bizon
 
Odpowiedzi: 360
Wyświetleń: 255426




kobiety tylko prosze sie nie obrazac:


idzie sobie bóg przez raj i w reku trzyma zebro, nagle potyka sie i upada:
-o kur**Wykrzyknik!
i powstała kobieta.
Twisted Evil
bog rozmawia z adamem gdy ...
Zaproszenie do Łodzi :D
PostForum: Małpi Gaj   Wysłany: 05.08.2007, 21:29:05   Temat: hehe
bizon
 
Odpowiedzi: 22
Wyświetleń: 19938




małe sprostowanko...ptysiu to nie moje słowa Język Twisted Evil
ANVA ja rozumiem ze chcesz byc fajny...no ale ci to nie wychodzi Cool
Kronika policyjna... fakty i plotki
PostForum: Zelów Miasto i Gmina   Wysłany: 04.08.2007, 08:27:33   Temat: Kronika policyjna... fakty i plotki
bizon
 
Odpowiedzi: 234
Wyświetleń: 178348




moze koles był pracoholikiem albo jakos tak z reszta na krzyz z nim...i wybatorzyc Twisted Evil Twisted Evil
Nazwy ulic
PostForum: Zelów Miasto i Gmina   Wysłany: 04.08.2007, 08:06:48   Temat: Nazwy ulic
bizon
 
Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 18794




mieszkam juz prawie 22 latka Suszę zęby w tym mieście ale o takich ulicach jak konopnickiej i os XX-lecia miasta zelów to pierwsze słysze...no ale zelów to miasto cudów Twisted Evil :l ...
Przyszłość "Patyków"
PostForum: Zelów Miasto i Gmina   Wysłany: 04.08.2007, 08:02:07   Temat: Przyszłość "Patyków"
bizon
 
Odpowiedzi: 72
Wyświetleń: 71326




to to był mały wypadek przy pracy...dom weselny w zelowie jest tego az nadto...tak samo jak aptek i fryzjerów a o super marketach nie wspomne
Dni Zelowa 2007
PostForum: Zelów Miasto i Gmina   Wysłany: 03.08.2007, 16:34:28   Temat: ludzie
bizon
 
Odpowiedzi: 39
Wyświetleń: 33551




imprezka moze byc...ale nie mogliby chociaz raz zaprosic czegos innego a nie disco polo hehe...no ale cóż jak to kiedys ktos powiedzieł "jacy ludzie taka muzyka" Twisted Evil
Przyszłość "Patyków"
PostForum: Zelów Miasto i Gmina   Wysłany: 03.08.2007, 16:28:26   Temat: patyczki
bizon
 
Odpowiedzi: 72
Wyświetleń: 71326




wychodze z podziwu naprawde teraz sa takie mozliwosci by zrobic z patyków jakis mały kurorcik...kazdy by na tym zyskał...dziwne ze jeszcze sie tym nikt nie zajął Shocked WoooW :tw ...
Zaproszenie do Łodzi :D
PostForum: Małpi Gaj   Wysłany: 03.08.2007, 16:10:18   Temat: piwo
bizon
 
Odpowiedzi: 22
Wyświetleń: 19938




piwo czy ktos powiedział piwo Exclamation Exclamation Exclamation chociaz i tak lech rulezzzz Exclamation Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Prawdziwy POLOK
PostForum: Małpi Gaj   Wysłany: 03.08.2007, 14:49:46   Temat: uuuu
bizon
 
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 7283




WoooW jezu skad tacy sie biora WoooW WoooW powiedzcie mu zeby mnie nie bił hahahaha Twisted Evil Cool Uśmiech...
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie GMT
  


Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
Create by Danon